eg33 kanz bistro kullanıyorum hem memnunum hem değilim. Ayak desteği farklı kademelerde bel ayarı olması vs güzel . Bi tık geniş ama salonda yemek masam yerim var o yüzden problem değil. Bi de pedi kolay çıkıp yıkanabilen bi ped değil o zorluyor beni. Hediye gelmişti alacak olsam daha minimal bi tercih yapardım