Eşim bugün ilk çocuğumuz için başvuruya gitti. Çalıştığınız kurum veya bağlı olduğunuz sendika doğum yardımı veriyorsa ona dair evrak istiyorlar. İş yerinizden onay alıyorlar, eğer çalıştığınız yerden çocuk yardımı aldığınız net ücret 5 binin üzerindeyse size ödeme çıkmıyor. 5 binin altındaysa kalan kısmı 5 bine tamamlıyorlar. Bilginiz olsun 😁 yani bunun da dalaveresini çıkarmışlar.