deleted20517 biz başvuruya uğraşmadık. Eşimin iş yeri merkezi uzak. Git gel zaten masrafını ödemicek 😂 anne babanın her ikisinden de iş yerinden aldığı veya almadığı yardımı belgelemeleri isteniyor. Benim iş yerim 3 bin veriyor zaten doğum desteği. 2 bin de kalsın ya valla muhtaç etmesin Allah 🙏