Sadece karanlık değil etken gece bebeklerde bizlerde olduğu gibi uyku hormonu fazla salınır anneden emdiği sütte gece melatonin var o da uykuyu destekler o nedenle gündüz anne sütünde ise kortizol hormonu var o da canlılık hareket verir bu nedenle zaten gündüz 2 saatten fazla uyumuyorlar genelde