Merhaba. Bu konudan muzdarip olan biir çok anne var. Benim kızım da aynen gündüz uykuları asla 30dakikayı geçmiyor. Çok araştırdım. Yok rem uykuları, yok destekli uyuduğu için aynı desteği istiyor falan. Aynı desteği versem de uykuya devam edemiyor. Uykusu olmasına rağmen. Bir de düşündüm de gerçekten olay uyku döngülerinde kendi kendine uykuya geçememesinden kaynaklıysa gece neden böyle değil. Sonuçta uyku döngü süreleri aynı. Ben bunun karanlıkla alakalı olduğunu düşünüyorum. Fikir yürütüyorum sadece henüz uygulayamadım. Bu şekilde karanlığı deneyip gündüz uykusunu uzatan var mı çok merak ediyorum. Evim çok büyük her odada ikiler büyük cam var. Blackout perde alsam denemek için ama ya işe yaramazsa boşa birsürü masraf yapmış olacağım. Deneyen varsa yazabilir mi. Veya bebesinin uykusu 30dk geçmeyen annelerdrn denemek isteyen olursa sonuçları burda paylaşabiliriz. Eskiler bebeklerin yüzlerine hep örtü örterdi alakası olabilir mi acaba . Bu kısa uykulu bebişler ışık sevmeyen bebişler olabilir mi acaba🤔