Eminegokhan Azygos benm oğlan dogdugundan beri seviyodu uykuyu ama 3.aydan sonra cozuttu 3.ayin sonlarnda odasını kararttm bildiğin siyah çöp posetleriye kapattm camları ondan sonra uzadı uyku suresi genelde yarm saatte bir uyanyodu smdi şükür oda yok
[silindi] ismihazan banyonun karanlıksa orda deneyin mesela ben pusete koyup iki gun denedim ama karanlıkla alakalı degılmıs bizimki cunku bnde cok arstırdım kurulu saat gıbı tam 30dk yada 20dk tam dı yani sankı o dk dolunca biri onu zorla kaldırıyor uykusu olsada uyumuyordu normalde gunduz dort bes uyku yapıyordu sımdı uce dusurdum biraz daha uzun uyuyor
ismihazan [silindi] ben uyku sayısını düşüremiyorum maalesef uyku geldi mi ağlamaya başlıyoe dayanamıyor
Azizeugur Azygos benmki de 3 aylık dediğiniz gibi en fazla 3 saat uyuyor o da bazen, genelde 2 saate ya da saat başı uyanıyor ☹️
Srht ismihazan bir dönem bende alıştırabilmek için odayı kararttım çok basit şeyler yapabilirsiniz illaki pahalı perdelere ihtiyaç yok siyah kahve renkte fon kartonu alıp uyku vakitleri cama kapatabilirsiniz. Kısa geliyorsa birbirine yapıştırıp cam ebatında birleştirin.hatta vantuzlu tutacaklar var onlardan takıp cama sabitlersiniz incecik delikler açıp o bile işinizi görür.
karpay ismihazan evet farketti cunki güneş ışıgnda 20 dk en fazla yrm saat uyuyodu hafif loş yapiyorum o bile çok fark ediyo
pilavustutavuk ismihazan bende siyah çöp poşetini cama yapıştırmayi düşündüm lakin yukarıda bı arkadaş da yazmış. gündüz karanlık olunca başka yerde uyumuyor diye😒😒😒 şimdi bide o sorun çıkarsa ben daha çok zorlanırım. Her yerde de çöp poşeti ile gezemem 🤭 dışarı çıkınca hele hiç çözüm bulamam. En iyi şey yine yukarıda ki arkadaşın sabrettigi gibi sabredip düzeleceği ayı beklemek 😴😔
[silindi] ismihazan Yanı her bebekte farklı olabilir benim kıızm 6ay 18gunluk daha uc hafta öncesine kadar filan bir bucuk saatte bir uyutuyordum simdi dedgım gıbı uc uyku yapıyorum ılkten bızımkıde baya huysuzlandı gozlerını filan kasıdı sureklı o arada oyaladım oynttım gezdirdim bir kac gune duzene girdi zaten dger turlu cok az az uyuyor ve sureklı uykusu geldgı halde uyuyamıyor Du. En azından perde filan masraf dediniz ya banyoyu deneyebılırsınjz eger karanlık aydınlık olayıysa bebegınızın sorunu perde filan alırsınız en azından
Ebrs ismihazan evet denedim, 12de uyuttum, 15 20 geçe derin uykuya gecti gibi oldu. 30.dakikasinda uyanir gibi oldu ama sanirim karanligin etkisiyle yeniden uykusuna devam etti. 1 buçukta uyandı yani 1 bucuk saat uyudu toplamda yarin yine denicem
Eminegokhan ismihazan kararttktan sonra alsmasi var benmki iki günde alsti uzadi uykusu 2.gunden itibaren faydasi oluyo gerçekten
ismihazan pilavustutavuk şu uyku eğitim(!)i diye açılan hesaplarda heryere götürülebilen perde satılıyor. Baktım biraz inceledim vakumlu falan. Alınabilir. Gittiğin yerde cama yapıştırıyorsun hemen. Dışardaysan da puseti örtersin
pilavustutavuk ismihazan vay bee insanlar neler üretiyor :). Bende bakayım. Faydası olacağını kesin bilsem koşa koşa gider alırım😁 işte deneyip sonuç alan var alamayan var
gvnkbr ismihazan bı gün kardeşimin kaynanası kızımı uyuttu gündüz koyu renkli tülbent ortturdu hava alamaz dememe kalmadı örttü sıcak nefesiyle uzun uyur dedi hakikaten öyle oldu bilmiyorum alakası varmi ama artık bende üstünü örtüp uyutuyorum mesela şimdi 1de uyudu hala uyuyo 3kadar uyanmaz diye düşünüyorum