Mom16 Meeerveunal tam olarak nasıl kullandığınızı anlatır mosınız. Gece çıkaroyor musunuz? Neresine takıyorsunuz? Bileklik mi kolye mi?
Meeerveunal Mom16 ben baya büyük boy alıp bi bileklik bi kolye yaptım kendim ama siz sadece kolye alıp onu iki kere ayak bileğine dolayabilirsiniz sadece duşta çıkartıyorum onun dışında hep bileğinde
Ebru0634 Kızım 4 ay 14 günlük fakat boynunda kizariklik yaptı koluna olmuyor düşüyor kullanmıyorum malesef 😊
Afragunn Ruzgarsmomm biz kullandık ama hiç faydası olmadı gaza bide diş zamnı deneyeceğiz bakalm salyasınada faydası olması orjinal
Baharbicen Ballilokmamelmaliturtam hic bilmiyorum ama sanmam genelde dis agrilari icin diyorlar cunku
Meeerveunal Ballilokmamelmaliturtam yani ben yakın çevremde kolik olan iki bebeğe tavsiye ettim aldılar onlarda faydasını gördü. İşe yaramadı siye düşünenler muhtemelen orjinalini almamışlardır piyasada çok fazla sahtesi var çünkü
Ballilokmamelmaliturtam Meeerveunal benim bebeğim de kolik bir umut ne iyi gelir diye araştırırken gördüm
Meeerveunal Ruzgarsmomm çok gazlı bir çocuk ama hiç sıkışmıyo çok şükür kolay çıkartıyo şimdilik bi sıkıntısı olmadı
Elifnisam Ben şunu merak ediyorum bebegı cok agrısı huysuz olduktan sonra alıp faydasını gören varmı. Memnunum diyenler basından beri kullananlar. E bazı bebekler zaten kolay atlatıyor
ebrarin_annesi Ballilokmamelmaliturtam valla acikcasi hem bilekligi hem kolyesi var bi faydasini gormedim . Gordumde farkinda degilsem orasini bilmem 😏. Cocugun salya tavannn 4 aydan beriii
Alyask Ertugrulun_Annesii alırken sorduk bıleklık mı kolyemı diye kolye agıza daha yakın olduğundan kolyeyı tavsıye ettiler😊