Ballilokmamelmaliturtam Merhaba anneler kehribar kolye hakkında bilginiz var mı bebeği sakinleştirdiği söyleniyor doğru mu ?
Meeerveunal Ballilokmamelmaliturtam benim yiğenimde kullandık diş çıkartma döneminde hiç huysuzluk bile olmadı ağzında görünce anladık çok kolay atlattı her dönemi bende şimdi 1 aylık oğlumda kullanıyorum inanıyorum kehribara açıkcası gaz problemine de bire bir
Mom16 Meeerveunal tam olarak nasıl kullandığınızı anlatır mosınız. Gece çıkaroyor musunuz? Neresine takıyorsunuz? Bileklik mi kolye mi?
Meeerveunal Ruzgarsmomm çok gazlı bir çocuk ama hiç sıkışmıyo çok şükür kolay çıkartıyo şimdilik bi sıkıntısı olmadı
Afragunn Ruzgarsmomm biz kullandık ama hiç faydası olmadı gaza bide diş zamnı deneyeceğiz bakalm salyasınada faydası olması orjinal
Selinozgen9 Ballilokmamelmaliturtam ben inanmıyorum çok makale okudum tavsiye de etmiyorum. Ben hiç kullanmadım oglumda ne huysuzluk oldu ne ateş diş patlatmadan bir gece öncesi sadece hep uyandı tek onu yaşadık bu çocugun yapısı ile ilgili birazda
Derinhzl Ballilokmamelmaliturtam Doktorumuz tavsiye etmedi uyku esnasında koparıp boğazına kaçan vakalar bile varmış hiçbir bilimsel dayanağı yok dedi kendisininde küçük bebeği var hediye etmişler odasında bir yerse tutuyormuş sadece
Alyask Ballilokmamelmaliturtam ılk dısınden ıtıbaren kullanıyoruz boynundan HIc cıkarmadım salya HIc olmadı agrı ıllakı oluyodur ama hafıf atlattı hepsını bızde ıse yaradı
Meeerveunal Ballilokmamelmaliturtam yani ben yakın çevremde kolik olan iki bebeğe tavsiye ettim aldılar onlarda faydasını gördü. İşe yaramadı siye düşünenler muhtemelen orjinalini almamışlardır piyasada çok fazla sahtesi var çünkü
Baharbicen Ballilokmamelmaliturtam hic bilmiyorum ama sanmam genelde dis agrilari icin diyorlar cunku