Alyask Ertugrulun_Annesii alırken sorduk bıleklık mı kolyemı diye kolye agıza daha yakın olduğundan kolyeyı tavsıye ettiler😊
Ertugrulun_Annesii Alyask ben künye olarak kullanıyorum bebeğim de. Ama kullanan hemen hemen herkes de kolye olarak kullanınca acaba dedim o şekil mi etkili oluyor 😂
Nefessss Tenle temas etmesi yeterli bizde aldık ama boynuna takamıyorum gıdıgının altına gidiyor sinirleniyor ayak bileğine taktım gevşek olarak ete gömülmüş bileklerine de takamam elleri agızda hep anlayacagın korkudan takamadım zaten