berecesel Bebek küçükken ne yaparsan yap yetişemiyorsun olmuyor. Herşeyin bi zamanı var. Biraz büyüdüğünde hepsini yapacaksın kendini bu kadar bunaltma. Aslında ben oğlumu 0 destekle büyüttüm. 20 günlükken taşındık ve o günden beri yanımda kimse yok. Eşim bile haftasonları yanımda sadece. Ama yalnız olunca daha kolay oluyor. 1 yumurta bile kırıp yesen karnın doyuyor. Ev kalabalık olunca daha zor oluyor. Başkasının boğazını çamaşırını düşünüyorsun. Hem de pisse pis, dağınıksa dağınık ne olmuş yani. Çocuğun yattığı yer, üstü başı temiz olsun yeter