berecesel
Yetişebildiğimizi kim söyledi ki 🤣🤣
13 aylıktan selamlar canım.
Tüm işler yarım. Yapabildiğim kadar.
Bebek hareketlendikçe dahada zor oluyor iş yapmak.
Eşim derdi 1 yaşına gelsinde rahat edelim.
Şimdi 1 yaşında 2 yaşına gelsin rahat edelim diyor.
2 yaşında soracağım ben bide ona 🤣🤣
Kucağımda tek elle yemek yapmayı öğrendim.
Wc bile beraber gidiyoruz.
Yemekten sonra eşim tutuyor ben tüm mutfak işini hallediyorum elim değmişken bir güzel temizliyorum.
Bebeğim süpürgeyi çok seviyor o yüzden her gün tüm evi süpürebiliyorum.
Çamaşır her gün az az yıkıyorum bir anda hepsini ayırıp bitiremiyorum.
Zaten hiç çamaşır bitmiyor.
Bebeğim gündüz uyurken evi toparlıyorum ve yemeğe başlıyorum bazen yemek yapamıyorum durmuyor o zaman kahvaltı ediyoruz akşam.
Ütü hiç bitmiyor hep ütüm var bebeğim gece uykusuna yatınca 3 saat kesintisiz uyuyor o zaman 1 saatini ütüye ayırıyorum gece bazen. Sonrasında eşim ile vakit geçiriyoruz.
Bir çok şey yarım kalıyor sorun değil bir daha böyle küçük olmayacak bu günleri gelmeyecek.
O evin nasıl temiz olduğu ile değil onunla ne kadar oyun oynadığım ne kadar ilgilendiğim ile ilgileniyor :)))
Eş desteği önemli bu konuda.
Eşin bebeği 2 saat tutarsa eğer tek başına sana hiç ihtiyaç duymadan o zaman temizliğini 2 saatte siler süpürsün.
Bebek varken dip köşe zor