berecesel tam yetişemiyorum. İkinci çocuğum ilkinde büyük temizlik yapacaksam aşağıya kvgile indirip yapıyordum. Şimdi besliyorum yatırıyorum tamamen uykuya daldiginda 2 saatte hiç dinlenmeden yapıyorum bitirdiğimde uyanıyor besliyorum sonra dus alabilirsem alıyorum. Ardından yemege girisiyorum. Çamaşırlarımın biriktiği oluyor ama bulaşık biriktirmemeye çalışıyorum. Bazen oğlum sabah namazı civarı kalktiginda besleyip geri yatırıyorum o zaman camasirim varsa asıyorum uyurken iyi oluyor yoksa odadan çıktığım gibi agliyor. Ne isim varsa ya uyurken ya da yanında biri varsa yapıyorum yoksa bekliyor. Normalde çok takıntılı biriyim ama benim için aşırı temizlikten ziyade toplu ve tozlu olmaması önemli oluyor evin. Rutin olusturmak lazım. Misal ben nerdeyse evi hergun supuruyorum,tozları hergun aliyorum bu yüzden büyük temizlige giriştim mi ev çok kirli olmuyor. Kendinize bir rutin ve plan olusturun akşamdan yarın şunu yapacam deyin.