Ozooo 38+5te normal doğum oldu. Eşimde doğuma girdi. Sancılar sıklaşana kadar gülüp eğleniyorduk 😃Gece saat ikiye geliyordu doğum başladı sabah yedide oğlumu kucağıma verdiler. Çok rahat çok kolay bir doğumdu, ilk doğumum olduğu için korktum. Aslında korkulacak bir şey de yokmuş 😃