Ozooo selam canım. 18.04.2024 tarihinde Kontrole diye gittiğim gün, tansiyonumun yüksek çıkması sebebiyle doktor yatış verdi hemen. Son zamanlarda evdede ölçüyordum. hastanedeki ölçüm kayıtlarındada biraz yüksekti. Hamileliğimin son zamanları tansiyon yüksekliği yaşadım sadece bu arada. 38+5 deydik. Doktor birazda suyun azalmış dedi. Saat 15:00 da yatış yaptık, suni sancı verecekti ama benim sancım geliyordu nst’m güzeldi o yüzden suniden vazgeçti. Normal diye ilerlemiştik hep çatı muayenesi flnda olmuştum. Neyse yatıştan sonra tansiyonumu düşürmek için ilaç verdi. Saat 23:00 a kadar bekledik elle muayene etti her 2 saatte 1 ama benim açılmam hiç yoktu. Doktor risk almayalım senide daha fazla yormayalım dedi. Bende tmm hocam dedim. Vee sezeryana alındım. 23:30 da kızımı gördüm🌸 yüzünü hiç 3 boyutlu ultransonda göstermeyen kızım gördüğüm an ona haklıymışsın göstermemekte güzel kızım dedim. Süreç güzel ilerledi. Ayaklandım hemen🌸 çok korkmuştum ama beklediğim kadar korkunç değilmiş. 🌸 Ama iyikide böyle olmuş🌸 bazen bazı şeyler istediğimiz gibi olmuyor. Doktor normalde benden bebeğe tansiyon geçeceğini ve normal doğumda zaten tansiyon yükseliyormuş, benim yüksekti daha da fazla olur bebeği sıkıntıya atmayalım dedi. Benim hikayemde böyle🌸