aysebb elizz_momm Pure soft kullanıyorum ben kızıma uzun zamandır şuan 17,5 aylık. 10 kg 4 no kullanıyorum memnunum. Hem daha ince hem beli lastikli mavi aktif serisine göre tavsiye ederim
senaeyda elizz_momm goon kullanmaya başladım ben 5.ayından itibaren çok memnunum. 13 aylık 6 numara kullanıyorum, ikinci bebeğim 40 günlük ona da 2 numarasını kullanıyorum
barlasmom55 elizz_momm molfix maviyi kullanıyorduk, 13 kilo olunca prima premium care kullanmaya başladık harbi fiyatını hak ediyormuş dedim.
mbmy elizz_momm 9 aylık Molfix 5 numara bez kullanıyorum hiç tasirmiyor çok memnunum akşam 9 da takıyorum sabah 10 a kadar tutuyor günlük 3 ya da 4 bez en fazla o da değiştiriyorum
Birsaripapatyaannesi mbmy Kaderdaşım😂 benim bebişte 9 aylık 5 numara molfix Molfix 6 numarada soonnn napcazzz
lunalunuay elizz_momm 7.5 aylık goon 5 e geçtim on beş gün önce. Sleepyi sızdırdı Molfix pure soft da kaka sızdırdı benim bebeğim her gün kaka yapmıyordu yapınca çok yapıyordu çünkü. Memlekete geldim goon bulamadım molfixin düz mavi olanından aldım dün her bacak arasından kakası sızdı hep ki artık günlük yapıyor kaka ek gıdaya geçtik çünkü. Bence goon deneyin küçük paket alıp derim.
yaraliceylanim elizz_momm molfix mavi olanı da kullandım diğerini de kullandım en son çıkanı da kullandım bir aya ladar çok iyi ama sonrasında pişik yaptı 7. Aya kadar hiçbir şeyi yoktu sonra pişik oldu maviden sarıya geçtim pişik devam etti en son çıkan pişiğe karşı diye onu da aldım yine olmadı şuan Prima kullanıyorım beyaz olanı pişik yapıyor mavi olanda sorun yaşamadım 9 aylıgız şuan
gizematadeniz yaraliceylanim evet ya bence de primanin premium care i pisik yapiyor. Yesil paket aktif bebek olani pisik yapmiyor. Bunu söylediğimde herkes sasiriyordu ama gercekten öyle demek ki.
rana0234 Bizde 5 numara kullaniyoruz,3 numara ihtiyacı olan varsa takas yapabilirim.Markasi :baby turco ve Evy Baby (İstanbul),paketler halinde
hndeee 3 aylık olmasına 10 gün var doğdugunda. Beri prima premium care kullanıyorum çok memnunum sızdırma sadece çok kaka yapınca kakada full su gbı olunca yaptı ama zaten çişliydi bezi onun üstüne bide kaka normal yani ben çok memnunum şuan 2 numara kullanıyoruz.
sibeldogu ful molfix de bizde hep sizintı yaptı soffia sabah saat 10 kadar duruyor ama molfix 9 deyince üzerine hep çıkarttı 🙈
gultkn34 elizz_momm sleepyyy adını dahi duymak istemem biz 50 günlüğüz ben goon kullanıyorum çok memnunum trendyolda sleepy kampanyası vardı denemek istedim pişman oldum 🤦🏻♀️ fena sızdırıyor Goonla devam ediyorum çok da memnumum 2 numarayada yeni geçtik
madagaskarrr 4 aylık 4 numara prima p care kullanıyorum asırı rahat lastik izi sızıntı pişik hepsine veda ettik sayesinde