elizz_momm 3. Aydan beri molfix mavi kullanıyorum. Bende sleepy kullanırdım ama çok taşma yaptı lanet hergün çişti sabahları üstü. Molfix candır. 8. Aya giricez 4 kullanıyor ama bu ara küçük gelmeye başladı elimde 1 paket var onu bitirmeye çalışıyorumm dün 4 maxi plus aldım tam ara benden çok iyi oldu