gamzesameturkoz biraz desteksiz uyutmaya geç başlamışsın canım aslında böyle 6 7 aylıkken başlasan çok güzel düzeni olurdu ama tabi bebek bunlar sağları solları belli olmuyor bence sessiz bir ortam lazım ve biraz sabırlı olmalısın her kalkmak istediğinde geri yatır ve konuşma hiç sen uyuyormuş gibi yap şu an benim bebeğim daha küçük 8 de uykuya geçiyoruz en son mamasını içmeden ışıkları kapatır mamasını verir yatırıp pışpışlarım baktım direniyor kendi haline bırakırım belli bir süreden sonra direnç kırılıyor uyku haline kendi kendine geçiyor şükür umarım sende bir düzen tutturursun çok zor ayakta da olsa kolda da olsa ağırlaşıyorlar artık birde ❤️