Kızlar oğlum 2 yaşında. Bu yaşına kadar ayağımda sallayarak uyuttum. Ama bir aydır bana geceleri kalkıp ayakta sallayım diye delirdiği ortalığı yıktığı için ayağımda sallamayı bıraktım ve 1 haftadır desteksiz uyutmaya çalışıyorum. Yatıyoruz yatağa bende yanına yatıyorum uyumasını bekliyorum ama kendi kendine uyuması 2 saati buluyor. Normalde uyku saati 9 du. Ayağımda sallardım 9 da uyurdu ama şimdi 10 buçukta zor uyuyor. Uyuyana kadar yatakta 2 saat geçiriyoruz. Bu süre zamanla kısalır mı ? Veya çabuk uykuya dalması için neler yapılabilir, yapabilirim.. Lütfen önerilerinizi veya tecrübeleriniz bekliyorum.. Şimdiden herkese teşekkürler.. NOT: UYKU EĞİTİMİ ALACAK İMKANIM YOK..