betusmrv şu an 10 ay 19 günlüğüz aslında aslında 3 ay atağından sonra ben böyle yapmaya devam ettim hep başka atak yaşamadık başlarda daha erken 8 de uyuyordu şimdi saatimiz en geç 9 30 oldu önemli olan istikrar ve birazda fedakarlık mesela akşam bir plan varsa biz en geç 9 da evdeydik ya da uyku saati geldi hemen eve geçtik veya annem sagolsun işimiz olunca o geldi evimize uyuttu aynı şekilde biraz devam edince onlarda alışıyor ister istemez birde mesela gece uyanması yaşıyorduk bunuda şöyle çözdüm uyumadan önce yordum bebeğimi spor bu gaz çıkarma egzersizleri felan yaptırdım 4 ten sonra uykuyu bıraktık o zaman hem daha düzen oturuyor hemde gece kalkma olayıda bitiyor