handeuraz18 bende kullanıyorum,siz de haklısınız fakat imkan yoksa ne yapalim?Üstelik ilki kız,ikincisi erkek.Kizimin kıyafetlerini oğluma giydiriyorum,kız mı diye soran olursa evet diyorum,bir de onlara açıklama yapamam,evden çıkamıyoruz zaten,biraz daha büyür,evden çıkarsak o zaman elbet Allah büyüktür 🤲