handeuraz18 kullanırım tabii, bu hiç yeni şey almam demek değil ama. Yenisini de alırım. Ama mesela yenidogan kıyafetlerini kullanırım çünkü çok sık üst degistiriyoruz o dönem. Besik, bebek arabası, mama sandalyesi vs sağlamsa kullanırım. Yeni de alırım kiyafet tabiki, görüp beğendiğim şeyi de alırım yani. Eğer ikinci çocuğu yaparsam oğlumun yani abisinin eşyası olucak sonuçta, e yıkayıp katlayan vs de benim kendime ve oğluma temizlik açısından güvendiğim için giydiririm 🤣 Başkası olsa güvenip giydirmeye tabi