Bir laf vardır çocuğun yediği helal giydiği haram diye çok doğru bebeğimin hiç giymeden büyüdüğü kıyafetleri var kimisi de yepyeni gene olmuyor diye kaldırdık hep ben en başından beridir unısex aldım ki ilerde kızım olursa giydirebileyim diye iyiki de öyle yapmışım bir sürü güzel kıyafet var dıruyor Kenarda neden masraf yapayım ha belki cinsiyeti kız olursa bir iki çift pembe alırım o ayrı oğlum olduğu için hiç pembe renk almadım çünkü