ilk çocuğum olmasına rağmen hep yeğenlerimin kıyafetlerini kullandım oğlum 7 aylık belki toplam 5-6 kıyafet almadım ve hala vermeye devam ediyorlar elimde varken onları dağıtıp yada çöpe atıp yenisini almak yazık günah
Onun yerine oğluma birikim yapıyorum