Seryy_ merhaba bizde 3.5 yaşındayız ikili cümle kuruyor ama çok fazla değil üçlü bi kaç cümlesi var oda yeni yeni dili ağır bi çocuk algıda sorun yok nörolojik bir problem yok düşündük göndermeyi ama karar veremedik kreşe gidiyor şu an oyun grubu şeklinde tam gün değil ama yeterli mi bilmiyorum elimden geleni yapmak istiyorum en iyisi ne olacaksa onun için siz beğendiniz mi memnun kaldınız mı ilk gün için