@“1mutluanne” 32 aylık olana kadar emzirdim onunla sürekli konuşuyordum öncesinde zaten artık büyüdün istersen sütü bardakta verebilirim burdan sadece artık bebekler içiyor gibisinden öncesinde aşılamıştım aslında hazırdı ama konuşarak ikna edemediğim için sabır taşına mecbur kalmıştım hatta sonrası ne olacak diye çok düşünüyordum ben ondan daha duygusaldım sonrasında ama alıştık hala gelir kucağımda uyur isterse sarılır o duygusal bağı var şuan bile kendini en güvende hissettiği yer kucağımdır koyar kafasını ama uyku konusunda ikimiz içinde en iyisi bu olduğu için rahatladık diyebilirim