Kızlar 20 aylık oldu oğlum çok şükür kilosuboyu ıyı ama sütten kesmek ıstıyorım geceler ı hıc uyumuyor doktorumuz alıskanlık dıyo kes dedı ama baha denedim ama asla olmuyor gece süt Için uyanıyor aglıyot vermeyince aglayıp babasını uyandırıyo sonra krız gecırıyor mecbur verıyorım napmam lazım sabah sırke sürdüm bana mısın demedi içmeye devam ettı konuşuyor um da annecım sut bitmiş başka bebekler ıcecekmil sen büyüdün artık dıyorık bu seferde ıclı içli ağlıyor