nino33 Duygu1403 hayır salça sürdüm bugün gördü agladı içmek ıstemedı ama çok ağladk unuttun yıne ugandı agladı bakalım nasıl devam edecek
nino33 Duygu1403 evet salça ile bıraktık çok şükür agladı yara olmuş dedim salça nun konusu rahatsıs ettı zaten yemek istemedi
Duygu1403 nino33 aaaa tebrik ederim artık hiç istemiyor mu ? Biraz biz büyütüyoruz galiba bu meme bırakma işini çocuklar hemen alışıyor sanırım
rumeysa24 nino33 uykuya nasıl geçirdiniz biberon süt veriyor musunuz? Bende bırakıcam nasıl yapacağım bilmiyorum
nino33 nino33 zor olmadı ilk gün uykuya geçerken ağladı ama baya konuştum masal anlattım uyudu öyle sonra alıstı hemen
nino33 rumeysa24 ilk gün bıraz uzun oldu konuştum masal anlattım öyle öyle yanımda uyudu ayagıma kıyuyorum konuşuyorum şarkı söylüyor um masal anlatıyom uyuyor hemen çok şükür süt istemiyor unuttu
Duygu1403 nino33 şu an emerek uyuyor bakalım biz ne zaman bırakabileceğiz Son olarak gece uyanıp meme istediğinde ne yaptınız acaba
nino33 Duygu1403 vermedim şu verdım zaten ekmek ıstemedı salça kokusu rahatsıs ettı bence herşey annede bıtıyor ben çok pes edecek oldum kıyamadım ama eşim cok destek oldu bana
lapsekiliTayfur nino33 sabır taşı ile arkadaşım bıraktırdı sürüyordu ufff oldu diyordu iki hafta sürdü sürmedi istikrarlı davrandı bıraktırdı