meayay Divayorgunxx kendiniz yapabilir misiniz bilmiyorum alttan düz olacak şekilde aşağıya doğru olan kılları almalısınız
HeeSenCokBiliyon Divayorgunxx kesinlikle üstten alman gerek kaşların gözlerinden çok uzak duruyor o yüzden hoş olmayan bir ifade oluşmuş alttan alırsanız daha da uzaklaşır o yüzden üstten alın
HeeSenCokBiliyon Divayorgunxx hatta uzun zaman hiç almayın böyle baya baya çıksın kaşlarınız sonra beyaz kalemle yüzünüze uyan istediğiniz şekli çizip öyle alın kaşlarınızı o teknikle çok güzel oluyor ben öyle alıyorum artık
kimbumadam Divayorgunxx Fotoğrafta kaşında bir şey var mı kaş kalemi gibi ? Bir çizgi gitmesi gerekiyor bence başladığı yerden Bir de şekli bozuk .. sana düz çok yakışır
12betul Divayorgunxx kız o kadar basit bir işlem ki şimdi cımbızla iki üç tek çekip sana bir kaş yaparım var ya 😅 bi öncekinden iyi kaş yapın çok güzel ama yukarıdan kavis istiyor hala
aptallarsizii Divayorgunxx kalınlığı normal ama şekli yok işin Ehl-i bi kuaföre gidip altın kaş oranı yaptırabilirsin