deleted20517 Divayorgunxx kaslarınızı uzatın kuaföre gidip ön taraftan çok düşük duruyor kaslarım diyin kalınlığı bozmadan düzeltirler,ama sanki kas yapınız böyle duzeltseniz bile aynı olur gibi
12betul Divayorgunxx Bir kuaför olarak Kaşınız kalın değil Oval alınmış. Ufak dokunuşla yukarı kalkar kaş ama bunu incelemeden üst taraftardan alabilecek işinin ehli biri yapmalı 🙂
NazAli 12betul ya benim de kaşlarım biri ince diğeri kalın ne kadar uzatsamda aynı olmuyor uzun süredir evde yapmaya çalışıyorum farkettim ki yapısı böyle herhalde yüzümü çok değiştiriyor bende ne yapacağımı bilmiyorum ne önerirsiniz
carpediem___ Divayorgunxx kendiniz mi alıyorsunuz kuaför mü bu şekilde almıştı .birde bence güzel işinin ehli bi kuaför e yada güzellik merkezlerinde altın oranla kaşınızı daha güzel hale getirebilirsiniz kalınlığı bi tık inceltilip kavisi düzeltilirse daha hoş durur
leman1 Divayorgunxx bejimkileri görsen haline sukredersin ince gözlerim de büyük kocaman ama kacmslarim ince kalinlasmiyor.
Divayorgunxx MoonCrystal orasını biraz fazla aldım Eğer almasan daha aşağıya çekiyordu biraz da Orasının yapısı öyle
meayay Divayorgunxx kaşınızın kalınlığı iyi ama baş kısmının hafif aşağıya doğru olması kötü gösteriyor o kısmın düz olması lazım