Divayorgunxx Sizcede kalın degilmi yüzumü asşagıya cekiyor gibi hissediyorum.sizce nasıl sekillendirmeliyim kızlar yardm help
carpediem___ Divayorgunxx kendiniz mi alıyorsunuz kuaför mü bu şekilde almıştı .birde bence güzel işinin ehli bi kuaför e yada güzellik merkezlerinde altın oranla kaşınızı daha güzel hale getirebilirsiniz kalınlığı bi tık inceltilip kavisi düzeltilirse daha hoş durur
Betelgeuse_ Divayorgunxx kalınlığı güzel aslında ama kavisinden dolayı dediğiniz gibi hafif aşağı çekiyor sanki yüzünüzü. Kavisleri daha az olsa daha çok yakışır🤍 bu arada çok hoşsunuz
mylifes_myrules Divayorgunxx kalın kaş moda zaten kaşlarınınizin şekli güzel değil sadece yoksa kalınlığı iyi, böyle olması için kaş ektirenler var 😂
ElisaMom_ Divayorgunxx kaslarınızı uzatın kuaföre gidip ön taraftan çok düşük duruyor kaslarım diyin kalınlığı bozmadan düzeltirler,ama sanki kas yapınız böyle duzeltseniz bile aynı olur gibi
SiprayiL Divayorgunxx uzak duruyor birbirinden,eğer bilinçli olarak oraları alıyorsanız bence almayın yakın ve uzun daha hoş durur gibi
Divayorgunxx SiprayiL Yani uzun zamandır şeklini düzeltmeye çalışıyorum o yüzden belki biraz da uzak almış olabilirim