ReisinKizi Divayorgunxx üstlerden 2 şer tel dümdüz alın kavise kadar. Ve uçlarından biraz almalısınız çok uzun ve oval duruyo
12betul Divayorgunxx kız o kadar basit bir işlem ki şimdi cımbızla iki üç tek çekip sana bir kaş yaparım var ya 😅 bi öncekinden iyi kaş yapın çok güzel ama yukarıdan kavis istiyor hala
NazAli 12betul ya benim de kaşlarım biri ince diğeri kalın ne kadar uzatsamda aynı olmuyor uzun süredir evde yapmaya çalışıyorum farkettim ki yapısı böyle herhalde yüzümü çok değiştiriyor bende ne yapacağımı bilmiyorum ne önerirsiniz
12betul NazAli yapısı öyle olsa bile çok fark olmamalı aslında tam dibe gelen yerleri almayın alt kısımda diğer tarafları alın belli bi süre sonra aynı olur . Eğer çok dip kısımda çıkmıyor ise kaş farı uygulamak en güzel
NazAli 12betul ne zaman yaptırsam eşime diyorum ki bu sefer aynı oldu mu çünkü o dışardan fark ediyor bide artık sadece etrafını alıyorum sadece iyice bozulmasın diye
12betul Divayorgunxx mı o arkadaş sormuş ona cevap verdim canım senin kaşının sadece üstten kavis verildi mi yeterli çok güzel kaşların sen de güzelsin maşallah 🥰