berecesel benim için çok zor bir atak dönemiyim meme reddi yaşadık biberon reddi yaşadık sürekli ağlıyordu uyumuyordu doymadığı için mızmız dı kaşıkla besliyordum o ara çok kötüydü cidden bir gece dayanamayıp anneme gitmiştim annemle ikimiz bile baş edememiştik bebeğim gezmeyi çok sever eşim o ara İstanbul’a gidecekti gözümü karartıp bebekle bende gittim 1haftayıda o şekilde atlattık orda beni zorlamadı eve gelincede 4-5 gün huzursuzluğu devam etti sonra geçti şuan diş çıkarma dönemindeyiz bu dönemde çok zor