Benim oğlumda aynıydı uyumayacağım diye bağıra bağıra bir hal oldu. Uyku düzenlerine çok dikkat et. Maksimum 1.30-2 saat uyanık kalmasına dikkat et. Uyuduğunda da 2 saatten fazla uyumasına izin verme. Günlük 3-4 kere toplam 4 saat uyku yeterli oluyor bu ayda. Uykusunun geldiğini gözlerini ovuşturarak, ee ee diye ses çıkararak anlatır zaten o anı kaçırma. Yatağında dalmaya zorlanıyorsa kucağında hafif pışpış ve squat yapar gibi hareket yap bak nasıl uyuyor. Aynı düzeni hergün yapınca alışıyor zaten. Sonra kendi uyuyor. Akşamda 18.30 dan sonra uyutma, gece uykusuna da en geç 20 gibi yatır ve tulum giyme,banyo, kitap okuma gibi rutinler yap gece uykusu olduğunu anlasın. Benim ikizler bi de bir huni eksikti kafamda😂