Bebeğim 4.5 aylık doğduğundan beri çok zor bi bebek ama bu ay resmen tuzu biberi oldu. Yani etiketi uyku emzirme olarak açtım ama her şeyi sorun her şeyi sıkıntı sürekli mızmız halde dönüyor sinirleniyor oyun halısına koyuyorum sinirleniyor uykusu geliyor sinirleniyor sürekli ağlama halinde meme reddi var önce uykuda tutarken şimdi hiç tutmuyor üstüne sarkınca bazen alıyor bazen almıyor aldığında da 2 kez çekip yine ağlıyor. Uykusuzluktan ölüyor ama uyumuyor yatağına koyduğımda anında gözlerini açıp ağlamaya başlıyor. Hesaplara göre atağın bitmesine 3 gün kalmış. Allah aşkına aynı şeyleri yaşayanlar bu aydan sonra rahatladınız mı neler değişti bebeğiniz sakinleşti mi yoksa benimki başından beri zor bir çocuk atak falan hikaye de böyle mi devam edecek. İnanın çok yoruldum söylerken utanıyorum ama kendi çocuğuma tahammülüm kalmadı ağlama sesini duyduğum anda artık beynimde şimşekler çakıyor asla mutlu olmuyor. Bide karnını asla doyurmuyor 1,5 - 2 ölçek anca içiyor sonra mamayı almıyor. Yarım saat geçmeden tekrar acıkıp ağlıyor uyuttuysam uyanıyor duruyorsa huzursuzlanıyor.