kendihalindeanne hiç denemedim onu içeriklerini çok araştırdım ben , herşeyi orantılı ve diğerlerine göre içeriği daha temiz sma nın, azar azar verin çok yüklersenizde kusar mamayı birer ölçek az koyun suya alıştıkca normal ölçüye dönün. Eğer içeriği temiz güvenilir bi mama için alışkanlık kazandırmak istiyorsanız bir kaç şans daha verin sma ya. Ben sma optipro kullanıyorum probiyotikli. Comfort kabızlarda ishal yapıyo ama optipro barsakları düzenledi bizde sanki. Yine tercih sizin tabii🤍