kendihalindeanne benim kızım 6,5 aylık doğduğundan beri hipp com. Kullanıyorum sürekli kusuyor çok üst gazı oluyor gazla birlikte kusuyor doktoro götürdüm anlattım reflüsü var diye şurup verdi mamasını değiştirdi evolvia ar kullan dedi ama onuda hiç bir yerde bulamıyorum. Birde az az sık sık vermemi söyledi normalde 3 saatte bir 120 içiyordu aşırı kusuyordu . Doktor 2 saatte bir 60cc ver dedi ama o zamanda doymuyor uyku saatleri düzeni bozuluyor bende 3 saate 90 vermeye başladım dünden beri kusması azaldı şurubunda etksii oldumu bilmiyorum ama gaz sorunumuz hala var rahatsız oluyor mamayı değiştereceğim