kendihalindeanne ibr24 olabilir büyük ihtimalle ama hiç sevmedi de ağlayarak içti artık ben de bıraktım aptamile döndüm ne güzel bebeğinize yaramış
kendihalindeanne btlbge bizimki çok da içiyordu evet ama Aptamili bu kadar kusmadı normaldi kusmaları anne sütü almıyor zaten Çok çok az
zeynep91 kendihalindeanne bzmkıde aptamili hem sevdi hem daha rahat canm bebekten bebege degısıyo bu mama bez işleri bünyeyle alakalı
alpmomssss btlbge ayına göre ¾ saatte bir beslenmesi gerekiyor bizim bebişin . Çok kustuğu zaman 90 cc yapıyorum 2 saatte . 120 içmesi gerekiyor normalde . Midesini doldurmadan rahatlatmaya çalışıyorum. Kilo alımıda iyi. Gazı varsa çok kusuyorlar bir de