Muhasebeciannen
Kızım tam tersi çok sık düşmez hatta yürümeyi öğrenmeden önce aşırı temkinli dikkatli hareket ederdi ,11 aylık yürüdü aşırı hareketli bir kız ,konuşmaya da başladı çok şükür elhamdülillah hiç karnım ağrıyor demedi öyle sürekli ishal kabızlık sorunu yaşamadım fakat yemek yediği gibi sanki kocaman göbeği var gibi oluyor bazen ,alerjik bir çocuk gibi yani bazı şeylere öyle idi geçti çok şükür,
Kan testlerinde çıkmadı ama 6 aydır takipliyiz 1 kg ve 3 cm ancak uzadı