Meri-Mel ya ben de korkuyorum kabızlık var biz de ama ilaçla ve lifli beslenmeyle her gün yapıyor. Dikkat etmezsek kabız oluyor bi de bu aralar üst üste ağız yarası oldu, d vitamini düşük Demir’i de az düşük çıktı. Boyu uzun ana kilo olmak zayıf 3,5 yaşında 107 cm 15 buçuk kilo. Aklıma çölyak geldi de korktum bi an. Test vermemize gerek var mu çocuk cerrahisine gitmiştik hiç çölyaktan bahsetmedi bize bugüne kdr hiçbir doktor