Tansucan10
Bizim dalma değil böle kapattı gözünü bir dk kadar cevap vermedi doktor sessiz epilepsimi falan dedi gez gez doktor doktor hiç bişey çıkmadı . D vitamini yok denilecek kıvama gelmişti iğne falan kullandık.
Israrlarım sonunda doktor bizi tıpa yonlendirdi sonuçlar ilk verdiğimiz kan doku gulitamin değeri yüksekti , antikor baktık 4 pozitif çıktı . Bu aslında Avrupa da çölyak demek için yeterliymis ama Amerika ve Türkiye endoskopi istiyor tanı için . Bir kaç doktora danıştım yapmanın daha mantıklı olduğu söylendi , tanı için tekrar bağırsak florasını bozmak bana da mantıklı gelmedi umarım en yakın zamanda toplariz