mavisss718 mondecaidensecmeler Evett ben sütlü tatlıları çok seviyorum şerbetli pek aramam gece gece canım çekti baya oldu yemiyeli 😀
LadyGaddar mavisss718 Bende emzirirken çok yerdim bence normal😁 ben azonce gidip bitane halka tatlı yedim geldim 🙈🙈
mavisss718 uykusuzanne__ Hazır baklavadanmı yapıyorsunuzz? Tam tarif verirmisin bende deneyeceğim amaa cesaret edemiyorum tutmaz diye
uykusuzanne__ mavisss718 hazır baklava yufkasından yapıyorum canım bayram için yaptım gayet güzel oluyor kaç defa yaptım elim alıştı artık 😃
cLearQueen mavisss718 evet kestaneli karamelli muzlu falan bayılırım. Ama diyetteyim bebis alerjik hicbisey yiyemiyorum
mavisss718 mobesebesir Ayy evet yaa bayramda genelde şerbetli yapıyolar beende sütlü tatlılara bayılırımm😍
mavisss718 mamacitaa_ baklava şerbetli olanı bende pek sevmem amaa sütlü olunca güzel oluyorr benimde sütlü tatlılar favorim 😍
mavisss718 LadyGaddar Hahaha afiyet olsun canım😀 Benim yüzümden seni teşvik ettim biraz helal et hakkını😆