cLearQueen mavisss718 evet kestaneli karamelli muzlu falan bayılırım. Ama diyetteyim bebis alerjik hicbisey yiyemiyorum
mavisss718 cLearQueen Benimde öyleydi yiyemiyordum ama şuan 6 aylığa yaklaştık artık yiyorum bi sorun yok gibi
rana0234 Evde kakao var,değerlendirmek istiyorum,öneriniz var mı,ne yapabilirim?Islak kek yaptım olmadı,ben ipislakk,çikolatalı şeyleri seviyorum
mavisss718 rana0234 Vallahi şuan bilemedim tam olarak ben yapmayı değilde yemeyi seviyorum 😀 Yardımcı olur diğer arkadaşlar kakaoyla genelde kek ıslak kek browni yaparım ben
rana0234 mavisss718 o da iyiymiş,yapan olsa ben de yerdim,bakalım ne onerecekler,browni de olabilir aslında😍😍