fanatikfenerli doktorum bir aylık bebeğin 3, bir buçuk aylık bebeğin 4, iki aylık bebeğin 5 saatlik açılığı tolare edebildiğini, eğer uyku kalitesi iyiyse illa iki saatte bit emzirmemin gerekmediğini söyledi. Tabi burada şu önemli kilo alımı yeterli mi. Benimkisi yeterli olduğu ve uyku problemi yaşadığımız için uyuduğu yere kadar uyusun hiç sorun yok dedi. (Yukarıda belirttiğim ölçüde tabi). Bence uyuyorsa uyusun bırakın 3 saatte bir az değil