fanatikfenerli Bernauslu evet bende denedim bazen uyku tatlı geldi sonra ellemedim uyanmasını bekliyorum
fanatikfenerli Gmzdgs ilk zamanlar biraz az kaldı canım sütümden dolayı şimdi toparlıyoruz 4250 şuanda 56 günlük
Berfucakir fanatikfenerli saat başı emziriyorum 45 günlük bebeğim. Bana iki üç saat çok uzun geliyor ben çok pimpirikliyim ama sarılığımız da var o yüzden
Zuhal3838 Karsimasaldakikiz bizde bugün 72 günlüğüz. Aynen sizin dediğiniz gibi doktorumuz söyledi. Bende bu şekilde devam ediyorum
Karsimasaldakikiz Defnnanns inşllah ya uykusuzluk en zoru. Gece uyumamıza rağmen ben sabahları felaket yorgun uyanıyorum 😞