fanatikfenerli Kızlar 55 günlük bebeğim var 3 saatte bir emziriyorm yani kendisi en fazla 3 saatte uyanıyor emziriyorm herhangi Bi huzursuzluğu olmuyor ama doktorlara daha sık emzirmek gerekiyor diyorya kafam karıştı siz ne sıklıkla emzirşyorsunuz? Sonuçta uyuyarak da büyüyecek uykusu bölününce çok huysuzluk yapıyor.
Gizemabc fanatikfenerli bu konuda herkes farkli soyluyor. Yani doktorlar farkli konusuyor biz de onlara gore konusuyoruz. Benim kizim 2 aylik. 1 hafta oncesine kadar 3 saati gecirmemeye calisiyordum zaten kendisi de uyaniyor genel olarak. Uyanmadiginda ben alip emziriyordum. Artik 4saat de olsa kendisinin uyanmasini bekliyorum. Dediginiz gibi uyjuya da ihtiyaci var. Hem karni tok olmasa uyumaz diye dusunuyorum.
Sblsrgnsn fanatikfenerli sariligi yoksa uyandirma hic canim 3 saatte gayet normal bi aralik uyandirirsan oyle alisiyor ilerde acikmasa bile emmek icin uyanıyorlar sarilik varsa uyandir ama yoksa birak uyusun rahat rahat zaten acikinca durmaz uyuyamaz hic
fanatikfenerli Deletedmom114 ilk 1 ay öyle yaptım canım ama 40ından sonra kendisinin uyanmasını bekliyorum
fanatikfenerli Gizemabc evet doktorlar da haklı büyüklermizde dediğimiz gibi Bi sıknıtısı olsa zaten uyumaz bebek illaki uyanır şimdi ona bıraktım 3 saati geçirmeden uyandırmıyorum bende
MaminoAzra Bizde 55 gunluguz , kilo aliminiz iyiyse 3-4 saat arayla emzirebilirsiniz.. artik kan sekeri dusmez cunku , sarilik flnda olmaz Doktorumuz bizi bu sekilde bilgilendirdi sizde bir danisin yine
fanatikfenerli MaminoAzra kilo alımımz ilk 1 ay benim stresimden dolayı biraz az oldu şmdilerde toparlıyoruz 4250 şuanda biraz az doktorlara göre
Karsimasaldakikiz 70 günlük kızımı gündüzleri 2-3 saatte bir emziriyorum. Geceleri ise ne zaman uyanırsa. Doktorum 6 saate kadar emzirmeyebilirsin fayda zarar hesabı yaparsak bebeğinin artık gece uykusuna daha çok ihtiyacı var dedi. Genelde 4-5 saatte uyanıyor zaten maksimum. Ama doktora danışmak lazım bebekten bebeğe değişir bence.
fanatikfenerli Karsimasaldakikiz evet benim bebegim de aynı gece maksimum 5 saati geçmiyor uyanıyor bölmüyorum uykusunu zaten çok gazlı uyutması çok zor oluyor
Zuhal3838 Karsimasaldakikiz bizde bugün 72 günlüğüz. Aynen sizin dediğiniz gibi doktorumuz söyledi. Bende bu şekilde devam ediyorum
Armin_14 Benim bebeğim üç aylık doktorum 4 saatte bir emzir dedi. Daha doğrusu dört saati geçmesin dedi
Sblsrgnsn fanatikfenerli ozaman hic uyandirma canim uyudukca buyucek artik o aciktiginda uyanir aglar zaten istedigi zaman verirsin bundan sonra uykusunu bolmene gerek daha rahat edersin sende birazcik
Babybboy 40ina kadar bende 2 3 saatte bir emzirmek için uyandiriyordum zorla. Çünkü uykuyu çok seviyor usgde de hep uyuyordu🤭 65 günlük olduk şimdi ne zaman uyanırsa o zaman besliyorum. Max 4 saat uyuyor ve 5 10 dk emip uyuyor. Bazen kafama takıyorum doyuyor mu vs diye ama kilo alımı iyi 4 kilo doğdu 2 ayda 1 er kilo aldı 6 kilo şuan. Bez takipleride iyi. Dr umda 3 4 saat artık uyuması normal dedi. Kilo alımı iyiyse çok zorlama uyandırmak için.
fanatikfenerli Babybboy bizim biraz kilo alımımız az ama eksilmiyorduda bez takibi bizimde iyi hani Bi sıkıntı yok 2 aylık aşısında doktor söyler bakalım 😏
kucukelifyade fanatikfenerli 52 günlüğüz canım ne zaman uyanırsa o vakit veriyorum kilosu iyiyse bence uyandırıp huzursuz etme 3 4 saat oluyor benimde .Zaten çok fazla gece gaz sancımız var bizim sabah 8e kadar uyumuyoruz birde onun için huzursuz edemem yani ben uyandırmıyorum. Senin dikkat etmen gereken doktorum bana gelen hafta günde en az 5 6 kere etmiyorsa iyi demişti