Emine55
7. Ayda gelan basladim sanirsam canim ben 6. Aydab itibaren baslaniyor ama hazir zaten ben ilk kullandigimda bir tatli kasigi oirinc ununu 1 cay bardagi suda muhallebi kivamina gelene kadar pisiriyorum sonra icersine evde hangi meyve varsa elma armut muz vs cam rendeden gecirip yediriyodum😌😌