Boncuk_06 btba evet cok ileri tarihe atıyolar ama 2 yaşında bi kızım var birazcık korku dielim cesaret edemedim bi türlü 😒
btba Boncuk_06 hıc korkmayın bıan evvel olun sızınde içinz rahatlar, bızde yarın olucaz, nolur bızm ıcın babam ıcın dua edermısınız aklınıza geldkce sonucları temız çıksın dıe :(
Boncuk_06 btba inanın burda tanıdım sizi ara ara aklıma geliosunuz gerçekten insallah hayırlısıyla girip çıksın babanız tertemiz çksın sonuclarınız rabbim tüm hastalara şafii ismiyle şifa versin insallah 🤲🙏
btba Boncuk_06 girdi dün, sonuç bı hafta sonra ymıs doktordan randevu almamız gerekıoms randevumuz sonuç vermiomus, smdı bı hafta daha stresle beklıcez
btba Boncuk_06 Amınn inşallah çok sağolun bu dönemde sormanız ıcın, inş tertemiz sonuç çıkar dua edın, Allah tüm hastalara şifa versin inşallah
btba Boncuk_06 yok cnm yaa randevu bulamadk e nabızdada cıkmadı gözükmüyor daha, bende kendimce yorum yapıyorum kötü bişe olsa illa doktor arardı dıe tee ne zaman oldu 7temmzda olmstuk dıe dusunuo kendımı rahatlatmaya calısıyorm