btba Boncuk_06 mrb cnm babamın sonuç cktı çok şükür temiz çıktı, sadece hafıf düzeyde gastrit cıkmıs oda onemlı degılms
Boncuk_06 btba yaaa çok sevindim inanın bununla geçmis olsun banada demisti doktor büyük ihtimal gastrtten kalınlasma oldu die insallah benim sonuclarda temiz çkar daha girmedim ama olsn
btba Boncuk_06 yınede ihmal etmeyin olun endoskopi, inş sıznde temz çıkar, çok tşk ederim bu arada bu süreçte destek oldunuz,