surprizbebe tospikannesi_ aynısı balıma geldi pike aldım çok da beğenerek almıştım siyah desenliydi bohem. Yıkadım ve siyahları soldu. Hiç kullanamadım yani öylece kaldırdım. Ama madam cocodan aldım çok güzel çıktı. Nevresimleri de çok iyi hem %100 Pamuk
surprizbebe tospikannesi_ aynısı balıma geldi pike aldım çok da beğenerek almıştım siyah desenliydi bohem. Yıkadım ve siyahları soldu. Hiç kullanamadım yani öylece kaldırdım. Ama madam cocodan aldım çok güzel çıktı. Nevresimleri de çok iyi hem %100 Pamuk
[silindi] [silindi] benim çeyizimdeki nevresimlerim hep taç ve annemin de yıllardır kullandığı nevresimler taç gerçekten çok kaliteli ve güzel modeller de var. Ama ben size diktirmeyi tavsiye edeceğim. Annem doğumum için bir takım diktirmiş 4 buçuk ay oldu yıkıyorum kurutuyorum o takımı seriyorum. Başka nevresim kullanmadım aylardır. Kumaşı kalın ama asla terletmiyor. Çarşafını da lastikli yaptırmış ya gram oynamıyor yataktan. Defalarca yıkandı kurutmaya atıldı lastik kısmına bile bir şey olmadı. Yani imkana göre diktirmek ya da taç markasına bakmak en iyisi 👍🏼
[silindi] [silindi] ya tabi düşününce kumaşı kendin seçiyorsun kaliteli alıyorsun terzi de sana özel sağlam güzel dikiyor fabrika dikişi gibi de olmuyor çok mantıklı
Nrkzy [silindi] rica ederim çeşit çok var taç markasında annemde pike setini kullanıyor oda çok memnun çarşaf pike ve yastık kılıfı şeklinde
[silindi] tavuklupilavv ya nevresimde cidden ucuz almak daha pahalıya mal oluyo çünkü 1-2 senede elinde kalıyor 😅
bebisliozlem Valla ben 2 yıllık evliyim sayılır tüm nevresimlerimi annem diktirdi 😂 solma, yırtılma asla olmadı. Kendi evime geçince 3,5 takım alıcam bende 😂
[silindi] bebisliozlem anneler ne güzel beceriyor bu işleri yaa benim gözümde büyüyor ama galiba yapıcam 😅
tavuklupilavv [silindi] valla 2 yılda 4 takım karaca mahvoldu ben de en ucuzlarını takıp geçiyorum aman 😂😂
bebisliozlem [silindi] valla öyle canım 😂 bizim bir de tanıdıktı terzi Bebeğime emzirme örtüsü, puset örtüsü, müslin örtülerini, nevresim takımlarını falan da ona yaptırmıştık benim çeyizime de saten kumaştan 2 takım gecelik yapmıştı bekarken 🤭
merkursavascisi_06 SetenayCo bilmiyorum ki canım yıllar oldu😃 ama zaten nevresim satan çok yer var mı ki. Yıllardır çarpaya gitmedim😅