[silindi] bende nevresim takımı saplanti gibi bir şey koleksiyon yapıyorum desem yeridir. Gurmesi oldum bu konunun😁 taç karaca vs 6 7 senedir kullanıyorum diyenler doğru söylüyor 6 7 sene önce sattıkları ürünler gerçekten çok kaliteliydi ama şimdi değil. Istanbuldaysaniz eminonune gidin orada sadece yatak örtüleri nevresimler vs satan bi sokak var. Piyasada bulamayacaginiz yüzlerce çeşit var. Benim hep gittiğim bi mağaza var 4 katlı tüm katlarda hep fiyatına kumasina göre nevresimler var. Genelde ihraç ürünleri olduğu için kaliteleri de iyi fiyatı da kalitelerine göre iyi